Firmy reklamują się na różne sposoby. Coraz częściej wybierają metody nowoczesne, dostosowane do oczekiwań i upodobań współczesnego świata. Tymczasem nawet takie rzeczy jak kalendarze książkowe, czy najzwyklejsze notesy reklamowe, mogą wiele wnieść do kwestii związanych z marketingiem. Warto więc przyjrzeć im się bliżej.
Kalendarze reklamowe – rodzaje
Podstawowe typy kalendarzy oferowanych w renomowanych drukarniach, to kalendarz książkowy firmowy oraz kalendarz książkowy z logo. Każdy z nich zasługuje na chwilę uwagi.
Kalendarze książkowe firmowe
Profesjonalne kalendarze książkowe są przede wszystkim cennym źródłem informacji o firmie. W ich wnętrzu znajdują się zdjęcia produktów lub usług, a także dane kontaktowe. Na oprawie zaś w widocznym miejscu znajduje się logo albo inne firmowe oznakowanie. Tym prostym wykonaniem stają się skutecznym narzędziem do budowania świadomości marki. Co więcej, są też skuteczną i nienachalną reklamą firmy.
Kalendarze z logo firmy
Nowoczesny kalendarz z logo, jak sama nazwa na to wskazuje, jest przedmiotem przykuwającym uwagę tym charakterystycznym znakiem. Logo najczęściej widnieje w centralnej części okładki. Można znajdować się również wewnątrz. Głównym celem tego kalendarza jest podkreślenie, do kogo należy. Jest to typowy gadżet firmowy, który może służyć jako podarunek dla potencjalnych klientów i obecnych również.
Kalendarze promocyjne – dlaczego warto je mieć?
Producent kalendarzy książkowych zawsze zachęca do, aby inwestować w tego rodzaju artykuły. Jednak nie po to, aby się coraz bardziej wzbogacać, lecz dlatego, że przedmioty te faktycznie wiele dobrego wnoszą do firmy. Przede wszystkim kalendarze reklamowe, jeśli są ciekawie wykonane, są chętnie przyjmowane przez klientów. Służą im nawet przez cały rok. A co za tym idzie, przez cały rok działa reklama firmy.
Ponadto typowo reklamowe kalendarze mogą być również wykorzystywane przez pracowników w codziennej pracy. Będą im służyć do planowania swoich bieżących obowiązków. Przy okazji oni sami zaczną promować firmę, w której pracują.
Firma, która posiada kalendarze w formie książki, rozdaje je pracownikom i klientom, jest zwykle postrzegana jako profesjonalna, nowoczesna. Sprawia wrażenie takiej, która dobrze radzi sobie na rynku.
Notesy reklamowe – najpopularniejsze modele
Najpopularniejsze notesy firmowe to te promocyjne, reklamowe. Zainteresowanie od pewnego casu wzbudzają notatniki z logo, z grawerem i spiralowane. Zamawiający najchętniej wybierają nieduże formaty. Najpopularniejszym jest chyba notes a5 firmowy – www.iveno.pl/notes-reklamowy-a5, z atrakcyjnym nadrukiem na okładce.
Notesy z logo firmy
Dobrze wykonane notesy z logo ściśle wiążą się z konkretną firmą. przedmioty te doskonale budują świadomość marki firmy. Świetnie sprawdzają się jako upominek dla pracowników i klientów. Również tych potencjalnych.
Notesy z grawerem na okładce
Notes w skórzanej oprawie i grawerem w widocznym miejscu to kolejny model notatnika, który wielu przedsiębiorców dość mocno sobie upodobało. Wygrawerować można nazwę firmy albo logo. Najczęściej robi się to przy użyciu technologii laserowej, co zapewnia elegancki efekt. Notes z grawerem jeszcze bardziej pasuje na prezent. Wygląda nowocześniej i atrakcyjniej. Jeśli oczywiście jest dobrze wykonany.
Notesy spiralowane
Kolejną modną i polecaną propozycją są notesy z nadrukiem spiralowane. Mogą mieć również gumkę do zamykania. Profesjonalnie wykonane notesy z gumką i spiralą są codzienne, ale z drugiej strony bardzo praktyczne. Sprawdzają się w biurze i poza nim, dlatego często wykraczają poza granice tego pomieszczenia. Trafiają nie tylko do pracowników, ale i do klientów. Są bardzo poręczne i wygodne w użyciu.
Notesy na zamówienie mogą być wykonane zgodnie z indywidualnymi oczekiwaniami. A więc mogą posiadać gumkę lub nie. Mieć spiralę albo mogą być klejone czy szyte. Niezależnie od tego, czy klient wybierze notes z grafiką czy z logo, ma prawo do personalizacji. A dobry producent wykona wszystko, zgodnie z życzeniem klienta. Warto więc mieć kontakt do renomowanej firmy zajmującej się produkcją notatników.